ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل ویدیوها را هم در نتایج سوالات کاربران نشان خواهد داد

  • کد خبر: ۱۷۷۴۶۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل ویدیوها را هم در نتایج سوالات کاربران نشان خواهد داد
هوش مصنوعی مولد جستجوی گوگل (Search Generative Experience) به زودی ویدیوها را هم در پاسخ به سؤالات کاربران در نتایج می‌گنجاند.

شهرآرانیوز - گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که Google's Search Generative Experience (نسخه آزمایشی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی) هفته آینده به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که شامل ارائه نتایج با ویدیو‌های یکپارچه هم می‌شود.

برای افرادی که در Google SGE ثبت‌نام کرده‌اند، نتایج جستجو به زودی شامل ویدیو‌ها و تصاویر هم می‌شود. برای مثال، هنگامی که شخصی به دنبال نحوه انجام یک حرکت خاص یوگاست، موتور هوش مصنوعی گوگل علاوه‌بر تهیه یک توضیح متنی که از سراسر اینترنت جمع‌آوری کرده، ویدیو‌های یوتیوب را هم بررسی می‌کند.

از سال گذشته که ربات هوش مصنوعی OpenAI منتشر شد، شرکت‌های بزرگ فناوری تلاش دیوانه‌وارانه‌ای برای عرضه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی داشتند. گوگل برای رقابت در این بازار «بارد» Bard را در اوایل سال جاری منتشر کرد و مایکروسافت هم سرمایه‌گذاری خود را در OpenAI افزایش داد.

به گفته موسسه جهانی مک کینزی، هوش مصنوعی مولد می‌تواند سالانه ۴.۴ تریلیون دلار به ارزش اقتصاد جهانی بیافزاید.

یکی از مواردی که SGE گوگل را از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا Bard متمایز می‌کند این است که منابع اطلاعات استخراج‌شده را هم فهرست می‌کند. این برای تحقیق مفید است، زیرا می‌توانید خودتان به سایت منبع مراجعه کنید. گوگل حتی تاریخ انتشار را هم به وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها پیوند می‌دهد اضافه می‌کند. بنابراین می‌توانید به سرعت ببینید کدام سایت یا وبلاگ به‌روزترین اطلاعات را ارائه کرده است.

گوگل ماه گذشته اعلام کرد زمانی که SGE برای تولید عکس‌های فوری با هوش مصنوعی صرف می‌کند به نصف کاهش داده شده است. این شرکت می‌گوید همچنان روی سریع‌تر کردن ارائه نتایج کار می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->